Razem możemy więcej
Oferujemy
Razem możemy więcej
Sala szkoleniowo - konferencyjna
Dla członków stowarzyszenia udostępniamy salkę szkoleniowo-konferencyjną na bardzo preferencyjnych warunkach.
- 7 stolików / 14 krzeseł
- 2 tablice magnetyczne
- klimatyzacja
- możliwość zorganizowania kącika kawowego
- dostępność poniedziałek-piątek od 8:00 do 16:00
- rezerwacja pod numerem +48 13 440 61 71
- dla członków stowarzyszenia wynajem bez kosztowy
- dla pozostałych wynajmujących warunki wg odrębnych ustaleń
- parkowanie przy biurowcu (I strefa parkowania) lub parkowanie na dziedzińcu biurowca
Razem możemy więcej
Organizowanie spotkań oraz CSR
Organizujemy spotkania merytoryczno-networkingowe.
Zapraszamy do Jasła ekspertów i doradców pozyskujących dotacje.
Przynajmniej raz w roku organizujemy Walne Zgromadzenia Członków naszego stowarzyszenia.
Od roku 2021 jesteśmy partnerami dla Miasta Jasła w organizacji Jasielskich Targach Pracy, Edukacj i Kariery.
Podejmujemy wszelkie działania na rzecz społeczności lokalnej. Działanie CSR to m.in. angażowanie się stowarzyszenia i firm członkowskich w zakresie wspierania lokalnych programów i organizacji dla dzieci oraz młodzieży.
Razem możemy więcej
Kooperacja i podwykonawstwo
Razem możemy więcej
Wizyty studyjne w firmach
RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ
Jak zostać członkiem?
Nasze Stowarzyszenie to „fajna grupa fajnych ludzi, którzy robią fajne i potrzebne! rzeczy” 🙂
Możesz więc do tych fajnych działań dołączyć albo też zaproponować własne, nowe.
Współpracę możesz podjąć po prostu „jako osoba” (tzw. „Członek Zwyczajny”) lub jako instytucja – np. Twoja Firma (tzw. „Członek Wspierający”).