Razem możemy więcej

Oferujemy

Razem możemy więcej

Sala szkoleniowo - konferencyjna

Dla członków stowarzyszenia udostępniamy salkę szkoleniowo-konferencyjną na bardzo preferencyjnych warunkach.

  • 7 stolików / 14 krzeseł
  • 2 tablice magnetyczne
  • klimatyzacja
  • możliwość zorganizowania kącika kawowego
  • dostępność poniedziałek-piątek od 8:00 do 16:00
  • rezerwacja pod numerem +48 13 440 61 71
  • dla członków stowarzyszenia wynajem bez kosztowy
  • dla pozostałych wynajmujących warunki wg odrębnych ustaleń
  • parkowanie przy biurowcu (I strefa parkowania) lub parkowanie na dziedzińcu biurowca

Razem możemy więcej

Organizowanie spotkań oraz CSR

Organizujemy spotkania merytoryczno-networkingowe.

Zapraszamy do Jasła ekspertów i doradców pozyskujących dotacje.

Przynajmniej raz w roku organizujemy Walne Zgromadzenia Członków naszego stowarzyszenia.

Od roku 2021 jesteśmy partnerami dla Miasta Jasła w organizacji Jasielskich Targach Pracy, Edukacj i Kariery.

Podejmujemy wszelkie działania na rzecz społeczności lokalnej. Działanie CSR to m.in. angażowanie się stowarzyszenia i firm członkowskich w zakresie wspierania lokalnych programów i organizacji dla dzieci oraz młodzieży.

RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ

Jak zostać członkiem?

Nasze Stowarzyszenie to „fajna grupa fajnych ludzi, którzy robią fajne i potrzebne! rzeczy” 🙂

Możesz więc do tych fajnych działań dołączyć albo też zaproponować własne, nowe.
Współpracę możesz podjąć po prostu „jako osoba” (tzw. „Członek Zwyczajny”) lub jako instytucja – np. Twoja Firma (tzw. „Członek Wspierający”).